Autor Wątek: Serialowy barometr  (Przeczytany 23099 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline El

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1261
  • Płeć: Kobieta
  • zagubiona w czasie...
  • Wyróżnienia:
Serialowy barometr
« dnia: Wrzesień 12, 2012, 23:37:26 »
Wątek zakładam po to, abyśmy nie tworzyli zbędnych tematów o serialach, o których nikt nie będzie chciał rozmawiać, oprócz zakładającego <jezyk> Tu można wspomnieć o nowościach, o tytułach, które właśnie odkryliśmy, które w większej lub mniejszej mierze podniosło nam ciśnienie i w związku z tym chcemy serial "zareklamować". Jeśli będzie zainteresowanie, wtedy można pomyśleć o osobnym temacie.

Wśród nowości tego sezonu jest polski kryminał "Paradoks". Pierwszy odcinek mam za sobą. To dość nietypowy serial. I pod względem ukazania jego bohaterów, i pod względem prowadzenia spraw, i pod względem realizacji (ciekawe zdjęcia, bardzo dobry montaż - co prawda nie znam się na tym za bardzo, jednak podobała mi się taka forma przekazu).
Uwaga! Duży plus - sporo nowych twarzy (a przynajmniej mniej opatrzonych), parę znanych (ale w większości pasujących do swojej roli)
Trudno tak do końca trafnie serial ocenić po pierwszym odcinku. Jednak jakieś tam odczucia można już mieć. Ja mam pozytywne. Zapowiada się nieźle, a jak będzie naprawdę, to okaże się w praniu.
Obawiam się jednego. To, co jest silną stroną serialu (wspomniana wyżej pewnego rodzaju oryginalność) może okazać się jego przekleństwem. Tak było z polskim "Instynktem", tak było zagranicznymi: "Układami", czy "Breaking Bad".

Wracając do "Paradoksu"...